Gebruiksvriendelijk en intelligent foto's herkennen

Selfservice portaal

Het Selfservice portaal is ontwikkeld omtrend de privacy wet. Door deze wet mogen er geen klantgegevens meer worden uitgewisseld tussen bedrijven. Hierdoor kwam de vraag een portaal te ontwikkelen waar klanten zelf hun informatie op kunnen zetten. 

Uit gegevens is gebleken dat er door 91% is gereageerd op de uitnodiging en er zijn gemiddeld 2,97 bestanden per klant geüpload.

Hoe het werkt zie je in deze demo: 

 

  1. De klant neem contact op of er zijn al gegevens van de klant.
  2. Naam, telefoonnummer, email adres en de taal van de kant worden ingegeven in het portaal. 
  3. Klant krijgt een uitnodiging middels SMS en email met een link naar het klant gedeelte van het portaal. 
  4. Klant kan vervolgens: 
    1. Zijn contact gegevens aanvullen of wijzigen
    2. Zijn adres invullen
    3. Foto's uploaden of maken met tablet of telefoon, de foto's kunnen slim worden herkent
    4. Direct een afspraak maken.
  5. Een bericht met alle ingevulde gegevens inclusief foto's worden nu terug gestuurd naar de aanvrager. 

 

Voordelen

  • Gebruiksvriendelijk
  • Intelligent foto's herkennen
  • Efficiënt 
  • Volledig volgens regels privacywet
  • 91% klant response
RS